Διπλή νίκη της Ferrari στο Μπαχρέιν, με τον Leclerc θριαμβευτή!
Η ομάδα της Ferrari πραγματοποίησε ένα ονειρικό comeback στη Formula 1 με το σήκωμα της αυλαίας του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2022, με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz να πετυχαίνουν το 1-2 μετά και τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισε η Red Bull.
O Charles Leclerc οδήγησε εξαιρετικά για να κερδίσει το Grand Prix του Μπαχρέιν με τη Ferrari ύστερα από μια σκληρή μάχη που είχε με τον Max Verstappen, η οποία κράτησε το πλήθος στις μύτες των ποδιών του.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια που η ομάδα του cavallino rampante πετυχαίνει διπλή νίκη στον εναρκτήριο αγώνα (το έκανε επίσης στο Μπαχρέιν το 2010) ενώ για να βρει κανείς την προηγούμενη φορά που η ομάδα ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα της χρονιάς από το pole position, μετατρέποντάς την επιτυχία αυτή σε διπλή νίκη, θα πρέπει να ανατρέξει 18 χρόνια πίσω, όταν οι Michael Schumacher και Rubens Barrichello μονοπωλούσαν τα Grand Prix το 2004.
Οι πιο πάνω στατιστικές αποτελούν καλά νέα για τη Ferrari και θα έλεγε κανείς πως καιρός ήταν να γυρίσει ο κόκκινος τροχός, μιας και ο Yuki Tsunoda, σημερινός πιλότος της Alpha Tauri, ήταν μόλις τριών ετών όταν η θρυλική ομάδα κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα τόσο δυναμικό ξεκίνημα.
Παρόλο που η Red Bull είχε την ταχύτητα να παλέψει μαζί της για τη νίκη σήμερα, δεν ήταν το ίδιο αξιόπιστη με το ιταλικό μονοθέσιο, αντιμετωπίζοντας σειρά από προβλήματα (φρένα, σύστημα διεύθυνσης, μειωμένη πρόσφυση και χάσιμο δύναμης) που έβγαλαν τελικά και τα δύο της μονοθέσια νοκ-άουτ λίγο πριν από την καρό σημαία.
Οι συναρπαστικότερες στιγμές του αγώνα σημειώθηκαν κατά τους γύρους 17-18, όταν ο Max Verstappen προσπέρασε σε διαδοχικούς γύρους τον Leclerc στο τέλος της κύριας ευθείας, προτού ο Μονεγάσκος απαντήσει στον Ολλανδό με δύο εντυπωσιακές αντιμανούβρες στο φρενάρισμα για την τέταρτη στροφή, συνδυάζοντας μυαλό και τέχνη για να βγει και πάλι μπροστά με την F1-75.
Ο Verstappen οδήγησε όπως ένας… κλασσικός Verstappen στο Μπαχρέιν, προσπερνώντας ξανά τον Leclerc στον γύρο 19 αλλά μπλοκάροντας το δεξί μπροστινό ελαστικό του και ξεκάνοντας ουσιαστικά τον εαυτό του, με τη στρατηγική του δεύτερου pit-stop του Ολλανδού να μην δουλεύει το ίδιο καλά (η ομάδα ζήτησε από τον ίδιο να κάνει έναν συγκρατημένο γύρο εξόδου από τα pits και αυτό εξόργισε τον Max) στο τέλος όμως ο καλύτερος πιλότος κέρδισε τον αγώνα.
Η εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα προς το τέλος της κούρσας (φωτιά στην Alpha Tauri του Gasly) προκάλεσε μικρό χτυποκάρδι στον Leclerc (οι δύο Red Bull είχαν μπει για τρίτη αλλαγή ελαστικών στα pits λίγο προηγουμένως) αναγκάζοντας και τις δύο Ferrari να ακολουθήσουν την ίδια τακτική για να καλύψουν μια τελική επίθεση των Κόκκινων Ταύρων, με τον Μονεγάσκο άσο να κάνει το δικό του την ώρα του Safety Car και να διατηρεί έτσι την πρωτιά.
Με την επανεκκίνηση ο Verstappen (που ήδη αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα με το σύστημα υδραυλικής υποβοήθησης της RB18) προσπάθησε να παλέψει με τον Leclerc αλλά τελικά γλίστρησε στα νύχια της δεύτερης Ferrari του Sainz, ο οποίος γράπωσε τη δεύτερη θέση από τον Ολλανδό, που εντέλει εγκατέλειψε -ένα γύρο αργότερα- με μηχανική βλάβη.
Οι tifosi ανά τον κόσμο πανηγύρισαν έτσι διπλή νίκη της Scuderia Ferrari, με την επιστροφή της «κόκκινης» στην κορυφή της Formula 1 να αποτελεί εξαιρετικά νέα για τους απανταχού λάτρεις των αγώνων Grand Prix.
Με την εγκατάλειψη και της Red Bull του Perez η Mercedes του Hamilton κληρονόμησε την τελευταία θέση στο βάθρο, που ήταν ένα ανέλπιστο αποτέλεσμα για την ομάδα του Brackley (ο Russell τερμάτισε στην τέταρτη θέση) μετά και τα δικά της προβλήματα απόδοσης που -για την ώρα τουλάχιστον- αντιμετωπίζει._Δημήτρης Γιόκκας